Sebellátó

Mindennapok

2014. március 09. - Sudeck

Ez valami elképesztő ... mindig megfogadom, hogy nem megyek a Fórumba, ha kuponos napok vannak... főleg nem hétvégén. Ennek ellenére balgaságom és lustaságom győzött, csütörtök-péntek helyett szombat du-ra csak beestem. Valami elképesztő, hogy mennyi ember volt benn. Az hagyján, hogy a próbafülkékre várni kellett, de az azért mégse normális, hogy a C&A összes (!) pénztáránál laza 15-20 méteres sorok voltak. Nyilván ki kell használni az árengedményeket, de amikor láttam, hogy egy utolsó darabos 1500 forintos felsőn veszekedik két csaj, hogy most kié legyen... no akkor kezdtem el egy kicsit agorafóbiás lenni. Mint a fekete péntek az USA-ban, komolyan.

Múlt héten pedig szinte ki lettem stafírungozva :D Új polc, új turmixgép, 2 új póló és nadrág... kb. mindennel amivel el voltam maradva és csak halogattam a megvételét azt most sikerült összehozni. Mondjuk meg kell jegyezni, hogy a turmixgéphez nagyban hozzájárult a fogam is, de ennek ellenére nem volt rossz döntés. Nem azt mondom, hogy minden nap használni fogom, de krémlevesekhez ezek után kiváló lesz, ahogy most futás után is kísérleteztem vele. 4 deci tej, 2 banán, 2 kiwi, 3 mandarin, 1 adag fehérjepor, 1 kávéskanál instant kávé... pont az a reggeli, ami könnyű, de mégis telít, hisz teli van rostokkal és a kávé miatt még a kajakóma is elkerül. Még kísérletezgetek vele, ha van valami amit különösen megkedvelek, majd megírom.

Egyébiránt ebben a félévben nem tudom, hogy az időm, hogy fogja engedni, de valószínűleg kevesebb posztot fogok írni, a restanciáim most kell ugyanis bepótolnom. Többiekkel elbeszélgetve kaptam hideget-meleget a 40+ kredit felvételéért, van aki csodál, és bíztat... és természetesen van olyan is aki őrültnek tart.

Kellemeset csalódtam viszont a TO-ban, eddig azért nem nagyon lendítették előre az ügyek menetét, de a mostani beiratkozásnál nemcsak, hogy segítőkészek voltak, de még külön le is ültünk átbeszélni és kisakkozni, hogy hogy lenne jó nekem a tantárgyakat felvenni, mit ajánlanak, tanácsolnak... le a kalappal.

Egy dolog viszont biztos: a vizsgaidőszaknak lendületből kell nekimennem, nem lehet azt megcsinálni, hogy nyáron üljek le vmi elé és próbáljak vmit a nulláról megtanulni, vagy akkor kezdjek neki a kidolgozásnak. Ennek az analógiájára már a tantárgyaim 70%-ából sikerült vagy kidolgozást tarhálni, vagy éppenséggel írni. Eddig is csodáltam azokat, akik a szemeszter alatt kidolgozták az egyes tantárgyak tételeit, de most nekem is be kellett állni a sorba. Ha az elején nem kezdem el, akkor ugyanis lehetetlen megcsinálni az összes vizsgát. A radit senki nem vállalta be, így nekem kellett. 115 oldal, 41724 szó majd 300.000 karakter... még belegondolni is szörnyű. Ilyenkor értem meg, hogy mekkora munkával jár ez az egész. A végére épp eléggé leszívott, de legalább van egy általános képem az egészről. Saccra így a tételek harmadát meg is tanultam az írás közben, a maradékról pedig azért van némi fogalmam. Egy kilőve, jöhet a következő.

Ma egyébként megyek be ügyelni, már rég' voltam, hiányzik is egy picit. Nem tudom, hogy hogy, de néha azt veszem észre, hogy kikapcsol. Fárasztó görnyedni, vagy a műtőben akár egy bizonyos pozícióban állni órákig ólomköpenyben, de erre mindig csak a műszak végén jövök rá. Nem utolsó sorban azért rengeteget lehet tanulni is belőle, egyrészt, hogy te mit ne kövess el, hogy az asztalra kerülj, másrészről a gyakorlat mindig is jobb az elméletnél.

A következő posztban pedig megmutatom mi az esti mese most, ami leköt.

A bejegyzés trackback címe:

https://sebellato.blog.hu/api/trackback/id/tr855850958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása