Sebellátó

Ember tervez, Isten végez.

2014. május 01. - Sudeck

Tegnap este, könnyed levezetésnek, gondoltam beugrok a traumára ügyelni, mert már rég' voltam (kell az inspiráció -:D ). Több mint hasznos volt, shoki, pár részeg, sok sebes, szóval lehetett gyakorolni. Mára viszont hivatalos voltam egy ballagásra, de előtte azért még haza kellett volna mennem lepakolni pár cuccot. Semmi gond, gondoltam magamban 01:22-kor mikor befejeztem az utolsó beteget is, majd amilyen gyorsan csak lehet hazanyargaltam. ...

2:30-ra sikerült is lefeküdni, bepakolni a 4 napos hétvégére, borotválkozni, mindent elintézni, hogy másnap tényleg csak indulni kelljen. Hogy a 11:00-s ballagást elérjem muszáj volt beállítani 05:00ra az ébresztőt, hogy az első haza felé induló buszt elérjem és időben ott legyünk mindenhol. Mondanom se kell, reggel 8:30kor keltem. Az arcom felét melegítette a besütő reggeli napfény. 

Életemben nem történt még velem ilyen. Igaz, csak egy ébresztést raktam be, de ilyenkor általában fel szoktam kelni. Amilyen hamar csak lehetett hívtam mindenkit, hogy számítsanak egy "laza" 2 óra késéssel. Iszonyat milyen rossz érzés ha rád számítanak, majd kvázi cserben hagyod őket. Nem hagyott nyugodni egész nap. Az utóbbi időben azért próbáltam mindenhova pontosan érkezni, nagyon nem késtem sehonnan. Bár utólag kiderült, hogy így egy nem túl érdekfeszítő beszéd-sorozatot kihagytunk - ezzel is kímélve a családot - ennek ellenére akkor sem éreztem magam jól. Felszabadultnak kellett volna lennem, de feszélyezett két másik kérdés is (medikusi dilemma episode 2) és őszintén szólva teljesen kipihent se voltam. No mindegy, ezt elszabtuk.

Nehéz még ezt összehozni... mármint a szakmát meg a magánéletet. Van egy olyan érzésem, hogy nem lesz egyszerű, férfiként mindig bennem lesz egy kis karrierizmus megspékelve a spontán temperamentumommal néha sajnos óhatatlanul megbánthatok majd másokat... akik a szeretteim/barátaim. Így a legkönnyebb elveszteni mások bizalmát. No kezdek szentimentális lenni, inkább befejezem.

Nyakamon a vizsgaidőszak, ezért pár posztot előre megìrtam, de azok megjelenése után valószínűleg lesz egy pici szünet.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sebellato.blog.hu/api/trackback/id/tr356102595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása